Üdvözöllek a blogomon!

by - november 22, 2021

Köszöntelek személyes blogomon!

Ismét eljött a nap, amikor egy teljesen új blogba kezdek. Az elmúlt hónapokban volt egybejegyzéses próbálkozás, és komolyan mondom, azon a blogon nem volt megtekintés szám. Most viszont sziklaszilárd az elhatározásom, hogy blogot fogok vezetni újra - ugyanis nagyon hiányzik. Érdekes, mert szembejött velem ez a név és megihletett, hogy ezzel tudnék írni, ezzel tudnék azonosulni.

Amikor éppen nem írtam és már azon az elhatározáson voltam, hogy többet nem is fogok, elérkeztünk ahhoz az október végi dátumhoz, amikor 12 éve blogolni kezdtem. Repül az idő, gyerekek!

Szeretek írni. Szeretek személyes bejegyzéseket olvasni. Ebben nőttem fel, és talán örökre hiányozni fog, amikor rendszeresen blogoltam. Van egy ócska laptopom, ami csiga lassú, elavult, már csak azért is, mert magára hagytam, nem foglalkoztam a frissítésekkel, azzal, hogy ne mentsek le rá mindent, és azzal, hogy rendszerezzek, gondolok itt pl. az asztalra mentett rengeteg képre.
Aztán ott az Instagram. Soha-soha, nem hagytam volna el a blogom az instáért! Ezt hittem. De oda csak felteszek egy képet és sokkal gyorsabban elérek embereket. Van kereslet arra, amit én ott csinálok. Viszont az az igazság, hogy sokkal többre értékelem a blogbejegyzéseimet az insta posztoknál. A kettő nem zárja ki egymást, főleg ha az embernek energiája és ideje van rá.

Aztán ott a munka, a háztartás, a hobbik, amelyek most szép számmal lettek - aktív bloggerként csak az írás volt nekem. Viszont szeretnék időt szorítani az írásra. Leülni és írni, amikor kedvem tartja.

Tehát itt vagyok. Hosszas agyalás után a megfelelő címet is megtaláltam, hisz mindig visszajövök!

You May Also Like

0 hozzászólás